Ga naar inhoud

konijn raar balletjes


aliciaa

Aanbevolen berichten

Misschien een ontsteking ofzo?

Je hoort ook wel eens van syfilis bij konijnen, dan zwellen de geslachtsdelen een beetje op.

Maar dan zouden de nijnen waarmee hij in contact komt het ook moeten hebben dacht ik...

Zou proberen om antibiotica ergens vandaan te halen...

(Maar ik ben geen dierenarts natuurlijk dus ik zit alleen maar te raden aan de hand van je foto's )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een ontsteking ofzo?

Je hoort ook wel eens van syfilis bij konijnen, dan zwellen de geslachtsdelen een beetje op.

Maar dan zouden de nijnen waarmee hij in contact komt het ook moeten hebben dacht ik...

Zou proberen om antibiotica ergens vandaan te halen...

(Maar ik ben geen dierenarts natuurlijk dus ik zit alleen maar te raden aan de hand van je foto's )

Dit is inderdaad maar een beetje raden. Dit is absoluut niet een typisch beeld van syfilis.

Zelf zie ik eigenlijk überhaupt niet zoveel raars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de balletjes van dit konijntje zijn heel dun van achter en dan wordt het pas normaal dat is het wat er anders uit ziet, geen wondjes of opgezwollen. alleen dat dunne gedeelte ziet er raar uit. alle andere konijnen hebben niet zn dun stukje aan het einde die hebben mooi volle balletjes.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Aliciaa, misschien is het handig als je in je onderschrift vermeldt dat je in Hongarije woont en er daar geen dierenartsen zijn die konijnen behandelen. Dat voorkomt ieder topic weer die uitleg. :)

 ik heb het al gevonden :-) wist eerst niet hoe dat moest . Bedankt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan want niet alle konijnen zijn het zelfde :) bij de andere jongens ziet het er stukken beter uit mooi gelijk en niet van dun naar dik. alleen bij deze knul niet.dus dacht ik vraag maar of het wat uit maakt of niet. hij heeft er geen last van helemaal niks alleen vond ik het raar uitzien . en voor de zekerheid wil ik het toch weten waarom het zo uit ziet / of of het kwaat kan.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .