Ga naar inhoud

Advies gevraagd


jezzy80

Aanbevolen berichten

Beste bunnybuncher,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

ik heb bijna een jaar geleden een voedster en een ram gekregen.

Ui hetzelfde nestje en zodra het kon mijn ram laten castreren.

Als ging prima tot mijn voedster vreselijk op de ram ging rijden en ging sproeien.

Hier gelezen dat ik haar ook beter kon laten castreren dus afspraak gemaakt met de DA en afgelopen vrijdag was het zover, Muffin werd geopereerd.

De DA ceckt nog even het gebit, pootjes en de geslachtsdelen...

Nou, zegt ze, u heeft een vrouw met ballen.... het is namelijk een ram....

Niet te geloven!

Door 2 DA laten checken toen ze klein waren en beide overtuigd dat het een dame was!

Ik heb muffin toch laten castreren omdat het altijd goed is gegaan en hoop natuurlijk dat dat zo blijft... Maaaaaar

Muffin zit nu binnen vanwege de operatie en Zorro buiten mijn vraag...

Hoe lang moeten konijnen uit elkaar zijn om ze opnieuw te moeten koppelen?

Hoe lang moet ik muffin binnenhouden tot hij weer naar buiten gaat?

Bedankt alvast!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel van mijn dierenarts dat het een beetje van de ondergrond afhangt. In verband met het schoonhouden van de wond mocht mijn ram de eerste week na de castratie nog maar even niet graven en in holen onder de grond zitten.

Het was een binnenkonijn toen maar mocht wel een paar uurtjes per dag buiten als het weer goed was, maar dat hield ook in dat hij flink in de aarde aan het spelen en graven ging, en dat is niet goed de eerste week als de wond nog niet 100% genezen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .