Ga naar inhoud

verschillende groenten


omar55

Aanbevolen berichten

Vanalles, eigenlijk alles wat ze graag eten en wat ik vertrouw, ik ga wel zeggen dat ik in het begin veel angst heb gehad voor ze groenten te geven maar dat was gewoon angst om iets verkeerd te doen, te geven. Ik ben heel hard gebeterd tegen vorig jaar. Dus ik heb heel hard last gehad van beginnersangst.Ik geef nu meestal zonnebloemen(als ik er op het gras vind), witloof, wortel, gras, rozijntjes, soms een klein stukje kool, heel klein beetje sla, meloen, aardbei, peer, appel, banaan, citroenmelisse, tijm en nog wat meer, ik heb ze al veel gegeten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen krijgen ook heel veel verschillende groenten: andijvie, wortel (ook het loof), witloof, komkommer, broccoli & bloemkool (wel opletten dat je dit heel langzaam opbouwt en zeker niet teveel geeft ivm gas!), sla, spinazie, courgette, selder,...

ze krijgen hier geregeld ook kruiden zoals citroenmelisse, peterselie, tijm, salie, basilicum,... En ook af en toe wat fruit

De veilige groenten lijst hier op het forum is zeker de moeite om eens te bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andijvie, witlof en een stuk winterpeen. Verder eten ze wat met ons mee. Een stukje appel of banaan, broccoli, wat koriander etc. Als wij het eten en ze mogen het hebben (en vinden het lekker, van courgette en tomaat moeten ze niks hebben) dan krijgen ze daar een stukje van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch ook meer groentes gaan geven.. Mn ouders willen er niet aan mee werken dus zal zelf steeds groenten moeten halen. Wat gaat langer mee in de koelkast? Ik geef ze nu komkommer, soms appel en begon vandaag met stukje wortel.. Maar wil ze graag iets van witlof o.d. geven maar goed.. dat moet eerst opgebouwd worden dus moet wat langer mee gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .