mr. Nielson Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Hee hee, Ik heb even een vraagje. Ik ga vrijdag met mijn konijntje voor de eerste keer naar de dierenarts voor inentingen. Maar wat ik mij afvraag is of hij hier misschien ziek van kan worden ofzo. En of ik bepaalde voorzorgsmaatregelen moet nemen wat dat betreft. Alvast bedankt! :bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Een konijn kan een entreactie krijgen (een bult op de plek waar hij geent is) en als hij verminderde weerstand heeft is er een kans dat hij de ziekte zelf krijgt.Maar eigenlijk komt dat niet zo veel voor, en als je konijn gewoon goed fit is zal er niets aan de hand zijn hoor! Laat de dierenarts gelijk even een check doen (geslacht, oren, tanden, nagels, gewicht etc). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr. Nielson Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Ok, bedankt voor je reactie. Voor zover ik weet is hij gewoon gezond (hij doet niks anders dan normaal en ziet er ook hetzelfde uit) dus denk dat het wel goed komt :yes:. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten