Ga naar inhoud

castratie


wava

Aanbevolen berichten

Hoi,

Weet iemand een konijnkundige dierenarts die castreert in de omgeving van Zeist(of eventueel Utrecht)? En de prijs hiervan ongeveer weet. Want net had ik een dierenarts gebeld en die rekent 100 euro excl medicatie, en omdat de prijzen zo wisselen was ik benieuwd wat nou een reeele prijs is, want ik had 100 euro meer voor sterilisatie verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 42 euro betaald inclusief consult.Onze da staat niet op de lijst van konijnkundige dierenartsen maar aangezien wij echt al jàààren bij deze da-praktijk komen hebben we veel vertrouwen in de artsen die er werken.Een castratie die 100 euro kost is wel erg duur.Ik zou gewoon eens rondbellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal volgende week volgens mij iets van 180 incl. bloedonderzoek en oor infuus. Voor m'n rammetje.

Als ik het vergelijk met veel andere prijzen is het zeker duur maar dat zijn ze hier allemaal wel. Deze zit bij ons om de hoek en het voelt goed, dus dan betaal ik toch liever iets meer dan dat ik het verder op wat goedkoper kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Frank Verstappen in driebergen is erg goed. Zit bij de dierenkliniek. Bus 56 stopt er hooguit 5 minuten vandaan. Hij is een Konijnkundige. Kost wel rond de 150 euro ligt ook aan het gewicht. De prijs is voor een voedster ram is 50/75 euro

aangepast door Nelleke25
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .