Ga naar inhoud

Inenten na ziekte


Miesaas

Aanbevolen berichten

Chibi en Lizzie zijn beiden behandeld voor ec, en het gaat nu echt een stuk beter.

Naja, eigenlijk merk ik helemaal niks meer van de ec. (jeej!)

Geen plasjes meer op de grond, geen urinebrand, ze zijn beiden weer flink aangekomen.

Als ik terug reken, is Chibi vorig jaar november ingeent. (Lizzie begin dit jaar als het goed is)

Dus ik wou ze beiden binnenkort weer laten enten, ergens begin november.

Kan dat, of is dat niet verstandig?

Ze gaan in december/januari een week naar de opvang omdat ik weg ga,

en dan wil ik ze daarvoor graag ingeent hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zie zojuist dat mevrouw weer wat nattig is aan de achterkant.. Ik hoop echt dat het een ongelukje is, maar ik vrees het ergste. Als het nu WEER terugkomt dan weet ik het echt niet meer hoor. Ik heb echt het geld niet om dit om de zoveel maand opnieuw te doen. De panacur werkt echt goed, maar toch komt het uiteindelijk steeds weer terug, hoe kan dit nou steeds? Ze word totaal niet blootgesteld aan stress of wat dan ook. Als het nu weer terugkomt dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(Ze plast zichzelf er dus weer onder.

Ik zou ze volgende week laten enten, maar ik denk dat dat niet doorgaat.

Ze voelt zich overduidelijk ook weer minder lekker,

ze is knorrig en eet erg weinig hooi.

Ik weet het nu niet meer. Ik heb alles maar dan ook alles over voor haar, maar mijn eigen gezondheid gaat eraan onderdoor. Ik slaap slecht en ben de hele dagen met haar bezig, ik denk er constant aan. En het ging ZO GOED.

Ik heb er eerlijk gezegd weinig plezier meer aan, het is alleen zorgen zorgen zorgen. Ik heb alle diagnosen en behandelingen nu zo'n beetje gehad, er is verder niks meer wat ik kan doen. Ik voel me echt ellendig, heb het gevoel dat ik ieder moment kan barsten. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ongelofelijk balen dat het opnieuw helemaal mis is met Lizzie. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je inmiddels de wanhoop nabij bent. Helaas heb ik geen advies/ tips voor je, ik wil jou alleen wel heel veel sterkte wensen. Het is te hopen dat ze snel weer opknapt en dat het daarna gewoon goed blijft gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik vind het zo erg, vooral voor haar. We kunnen gewoon geen oorzaak vinden, daar baal ik echt van.

Ik zal blijven zoeken naar de oorzaak, maar we zijn bijna bij het punt dat er niets meer te doen valt.

Dan ben ik bang dat ik, en ook Lizzie, het maar moeten accepteren zoals het is.

Zolang ze vrolijk is, binkies maakt en gewoon goed eet en drinkt...Tja.

Dan moeten we er maar mee leven dat Lizzie gewoon chronische blaasproblemen heeft.

Als dat betekend dat ik af en toe even (met gevaar voor eigen leven :he: ) met een washandje haar kont moet wassen,

maar ze verder wel gewoon vrolijk door kan leven, nouja, dan is dat maar zo.

Het had altijd erger gekund natuurlijk.

Toch hoop ik stiekem nog altijd dat er plotseling opeens een oplossing uit de lucht komt vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .