Ga naar inhoud

Extreem mager jong Frans hangoortje!


Delphine

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds twee weken een klein Frans hangoortje, via via gekregen ("jullie hebben toch konijnen, ik heb er een waar ik van af wil"). Meneer was toen 7,5 weken oud en woog 800 gram, voor een Franse hangoor! Er is mij wel verteld dat hij uit een nest van 11 kleintjes komst, maar dan nog weegt hij wel erg weinig? Ik heb hem net gewogen en ondertussen weegt hij 920 gram (9,5 weken oud). Is 120 gram bijkomen in 2 weken voldoende? Zijn er zaken waardoor hij sneller zal aankomen of moet hij net op zijn eigen tempo bijkomen? Hij heeft onbeperkt biks en hooi staan en krijgt al al groenten. Hij is ook gezien (en ingeënt) door de dierenarts en die vond hem mager maar voor de rest wel gezond ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou hem rustig wat aan laten komen te snel in een keer kan echt niet goed zijn. gewoon een worteltje (of een beetje fruit) hier en daar extra en dan komt ie vanzelf wel goed op gewicht ;) en anders misschien ewrtenvlokken heb ooit gehoord dat ze daar ook van aankomen weet het alleen niet zeker meer..

aangepast door bunbun beauty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .