Ga naar inhoud

Supreme Stickles goed of slecht


dannycnl

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Aangezien de meningen nogal verdeelt zijn over dit soort snacks vroegen wij ons of deze snacks van superbe wel goed zijn voor je konijn.

Aangezien de brokken van Supreme heel erg goed zijn dacht ik zelf dat ze wellicht ook snacks op de markt zullen brengen die goed zijn voor je nijnen.

Nu hoop ik dat iemand hier het verlossende antwoord op heeft.

Groeten danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de wortel en appel variant zitten op zijn minst al geen dierlijke producten, dat is een flink pluspunt op andere gelijkaardige producten. De hoofdingrediënten zijn wel (zoals bij vele andere sticks) granen, daarover zijn de meningen verdeeld op het internet, of dat nu wel oke is of niet.

Volgens mij moet dit voor af en toe wel kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er is 1 variant van de stickles die niet geschikt is voor konijnen, omdat daar wel dierlijke producten in zitten (zijn wel geschikt voor hamsters).

Ik pak ook wel eens chocolade of chips of...

Mijn konijnen hebben gisteren voor het eerst stickles gekregen (de timothy hay & herbes) en die vinden het in elk geval erg lekker. Zoiets krijgen ze bij mij niet vaak, maar af en toe is dat niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .