Ga naar inhoud

kunnen konijnen onzindelijk worden van stress of boosheid?


Domino

Aanbevolen berichten

Ik zit even met het volgende. Gisteren heb ik Babbel naar de dierenarts gebracht om haar aan haar haakjes te laten helpen. Dus ik haal haar bij Banjer weg die al begon te grommen dat ik zijn meisje pakte. Toen Babbel overdag weg was, was Banjer boos, dat konden we duidelijk merken.

Toen Babbel eenmaal weer thuis was draaide Banjer wel weer bij en toen zijn wij weggegaan. Toen we weer thuiskwamen wilde Banjer geen eten hebben. Aan zijn houding kon ik zien dat hij buikpijn had. (Waar dat zo ineens vandaan kwam, geeeen idee hij heeft niks geks gegeten). Ik heb hem een pijnstiller gegeven en wat voor zijn darmen. Maar om dat bij hem te geven is een compleet gevecht. Maar ik moest toch wat. Met buikpijn laten zitten kan ik ook niet. Uiteindelijk met de handdoekmethode is het gelukt en heb ik hem laten lopen door de kamer.

Maar ineens deed hij een plas midden in de kamer en vannacht is het hok ook aardig bevuild. Normaal doet Babbel dat alleen maar nu was het wel heel veel.

Die plas in de kamer kan ik wel begrijpen, dat was na de knokpartij met de medicijnen maar vannacht snap ik niet zo goed. Hij is altijd superzindelijk.

Vanmorgen was hij de vrolijkheid zelve en wilde graag wat eten. Maar dat plassen en poepen in het hok naast de bak. Kan dat komen dat hij gisteren stress heeft gehad dat zijn meisje weg was en hij later nog buikpijn had? Of moet ik het in een andere hoek zoeken?

Het zit me gewoon even niet lekker. Bedankt alvast voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .