Ga naar inhoud

Nieuwe truc ? Handen likken


Spooky2013

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Even een stomme vraag :P waar een van jullie de goede antwoord vast wel van weet, maar zo als laatst vertelt hier op het Forum heb ik een nieuw babykonijntje genaamd 'Spooky' ik heb haar donderdag's gehaalt Vanaf Zaterdag begon ze ze me vriend te likken aan de handen, opzich lief en schattig, maar ze wordt te gulzig en daarbij duft ze dan wel eens te bijten ! Ik zei toen al, hou er rekning mee !!

Probleem is echter dat als ze nu in de kooi zit en je voorbij loopt ze eigenlijk niets anders dan der staat op te dringen om aan je handen te mogen likken, als je der dan een aai wilt geven vind Mevrouw dat niet genoeg want ze wilt nu alleen handen likken !!

Zoals gezegt is ze erg leergierig en ik vraag me af waarom ze nu zo gulzig en bazig erin wilt worden ! Ik neem aan als konijntje en jij echt verder wilt, dat dit je kan gaan bepreken ? Moet ik haar hier in afremmen ?

Het is eigenlijk niet leuk meer, ik wil niet haar verkeerde dingen aan leren :love:

Als het niet erg is, dan vindt ik het ook niet erg, al mijn vorige konijntjes deden dit niet !

Waren wel Rammelaars ? dit is een Voedster ? Mogelijk daar verschil in ??

Groeten Spooky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morty, mijn oude konijn, deed dit ook altijd. Er hoefde maar een stukje huid in de buurt te komen en het kreeg genadeloos grote likjes tot elk stukje belikt was. Daarna deed hij het nog eens opnieuw XD

Hij deed dit ook gewoon bij vreemden. We konden er wel om lachen. Dan kwam er bezoek, hou je het konijn bij iemands wang en blebleblleblebeblbeblebelblbeleb. Hihihihi Het is niet schadelijk hoor, hij is er oud mee geworden. Misschien vinden ze het lekker dat het een beetje zoutig is ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .