Ga naar inhoud

Knorrende mannetje


Peanut

Aanbevolen berichten

Oké, dus ik heb net een mannetje bij weesten halen.

Dit om als vriendje voor peanut te dienen, maar meneer is nog niet gecastreerd, dus ja.

Ik wil hem ook niet vandaag op morgen laten castreren bij wijze van spreken want heb schrik dat dat net iets teveel spanning gaat geven aan mnr.

Maar (nu het lekker stil en laat is) merk ik iets raar op. Mnr knort af en toe eens, zonder enkele aanleiding hoor! Maar af en toe hoor ik hem knorren.

Moet ik me hier zorgen over maken?

Ik las dat het met eenzaamheid te maken kan hebben maar ja tot zijn balletjes eraf zijn zal het toch even door de zure appel bijten zijn vrees ik :/

Maar zijn er nog andere mogelijkheden?

Het is ook totaal geen hard geluid! Zijn kooi staat achter mijn bureautje en ik hoor het zelf niet luid en duidelijk

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wist de fokker niet meer, nu het is zeker een volwassen dwergje, daar twijfel ik niet aan!

Maar enfin, sinds vandaag zie ik duidelijk dat hij eet en drinkt en weldegelijk kan rondspringen als ie daar zin in heeft dus het lijkt wel oké te zijn maar ik bijf het opvolgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het knorren dat die heen en weer hupst en dan als het ware zoemt.

Of knorren dat hij naar je toe komt en daarbij knort?

Of meer knorren alsof het hoort alsof die vol zit? Want dat laatste is inderdaad echt niet goed.

Het niet eten is ook zorgelijk. Ik zou contact opnemen met de fokker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .