Bunnybest Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Ik ben terug van vakantie. Mijn zussen hebben mijn konijn verzorgt. Nu heeft ie een heeeele gekke vacht. Of hoort dit gewoon bij het verharen?Best wel grappig, in de vorm van een hart Alsof hij me gemist heeft:love: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nalapuk Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Ziet er een beetje uit als nieuwe vacht ie onder de oude vandaan komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noontjje Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Lijkt mij dat je konijn zijn vacht aan het wisselen is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnybest Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2013 ja gelukkig dat dacht ik al Gekke vorm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 juli 2013 Delen Geplaatst: 31 juli 2013 Lijkt erg op de vacht van Jerry. Die zit ook in de rui. Vanmiddag ben ik nog eens goed met mijn hand over zijn rug gegaan en toen kwamen er weer hele plukken uit, met daaronder die korte haartjes nieuwe vacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten