Ga naar inhoud

Ram loopt LETTERLIJK voor de voeten :$


Snuffie snuf

Aanbevolen berichten

Omdat dat leuk is natuurlijk! Het is omdat ze iets willen, dat kan wat lekkers zijn, of aandacht. Konijnen die alleen zitten doen dat volgens mij erger dan konijnen die samen zitten, want die hebben veel aandacht van je nodig. Maar die 2 van mij kunnen ook ontzettend voor mijn voeten lopen. Wel altijd op bepaalde tijdstippen, zodra ik nu een voet in de keuken zet krijg ik neusjes tegen mijn benen, want ze krijgen altijd wat lekkers 's avonds en nu schooien ze :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat dat precies zo, vooral als het bijna etenstijd is of als ze denken dat ik naar de slaapkamer ga.

Het is dan altijd uitkijken waar je loopt. Konijnen doen het inderdaad omdat ze iets willen.

Hier doen ze het als ze eten willen of als ze naar de slaapkamer willen, waar ze overigens niet mogen komen maar wat ze altijd even moeten proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook altijd leuk. De mijne rent buiten in de ren ook met je mee als je langsloopt. In huis ook maar het is ook wel oppassen.. Soms heb j hm echt niet door en ik las hier al eens een echt hororverhaal. Wel oppassen dat je er niet op staat dus

aangepast door Noor88
Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen hebben de gave om altijd te zijn waar ze niet moeten zijn. Ik liep deze avond ook door de tuin en de 2 banjers liepen even lekker los, en ineens loopt Leyla vlak voor mn voeten langs. Nou dat scheelde een haar of ik had er bovenop gestaan, ik ging nu zelf bijna op m'n plaat maar Leyla is er gelukkig nog, muts!

Maar ook bij m'n moeder, die was even in de tuin aan het strijken omdat het zo warm was binnen, en dan gaan ze daar steeds omheen cirkelen, dan hoeft ma ook maar een stap te verzetten en tis gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .