Ga naar inhoud

Stampertje ontsnapt!!! Weer terug!


Ainariel

Aanbevolen berichten

Stamper heeft net blijkbaar ongemerkt zijn hok open kunnen maken. Heb m niet zien lopen, meestal komt ie direct naar me toe, wassen en knuffelen. Maar de buitendeur stond open en hij liep dus vrolijk in de tuin rond (zal wel gedacht hebben: gelijk misbruik van maken). Ik weet dus niet of hij planten heeft zitten vreten wat hij niet mag hebben (we hebben o.a. hedera als schutting, maar daar moet hij wel een klein stukje voor hopsen. En tomaat staan op zich te hoog. Wel een meloenplant in bloei).

Stamper kwam meteen naar me toe rennen toen hij me zag, dus daaraan zag ik dat het Stamper was (zat eerst te twijfelen of de ren buiten open was gegaan, want Pluis en hij lijken sprekend op elkaar).

Maar nu ben ik dus ongerust: waar moet ik allemaal op letten?

Hij ligt nu helemaal uitgeteld languit in zijn hok, moe van het avontuur, maar ik (bezorgd baasje) vind dat dus doodeng.

Zijn hok heb ik inmiddels met een karabiner voorzien van een soort slot, hij kan er nu niet meer uit. Yeti zat gewoon in het hok te relaxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij sprong in mijn armen, dus dat kon maar 1 konijn zijn. ;) Pluis is erg schichtig nl. Maar volgens mij is hij hartstikke moe van zijn avontuur, want hij ligt gewoon languit. Met af en toe een bunnyflop van blijdschap. Yeti had m heel erg gemist, want hij kreeg een mega-wasbeurt van haar. Toch wel fijn om te zien dat die band goed is, want ik heb zo af en toe het idee dat Stamper het geen bal kan schelen dat ie een maatje heeft.

Stamper eet iig wel goed en toen hij binnen was en ik m op schoot had, sprong ie op de bank en liet meteen een stevige plas lopen en rende vervolgens naar zijn hok.

Maar ik houd m sowieso wel in de gaten, want Stamper heeft gewoon een apart plekje in m'n hart (wat niet wil zeggen dat ik bij Yeti zou denken: tja, ik kijk wel of ze nog leeft morgen, ik ben veel te bezorgd om mijn dieren). Hij is trouwens overmorgen jarig. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk ook een hele onderneming voor hem. Hij kent alleen maar het huis. :P En ik ben ook heel blij dat hij zulke goede vriendjes is met Punky, want die lag lekker op de grond in de serre te slapen.

Maar "hij doet t nog" zoals mijn zusje dat zo mooi uitdrukt. Gelukkig maar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha das toch een normale uitspraak :P

Soms liggen ze hier zo stil dat ik zeg: woehoe doe je t nog? En dan beweegt er 1 of allebei en dan zeg ik: ah doet t nog.

Of: is t batterijtje op? Aahh een konijntje zonder Duracell.

Maar fijn dat ie t nog doet :P

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha das toch een normale uitspraak :P

Soms liggen ze hier zo stil dat ik zeg: woehoe doe je t nog? En dan beweegt er 1 of allebei en dan zeg ik: ah doet t nog.

Of: is t batterijtje op? Aahh een konijntje zonder Duracell.

Maar fijn dat ie t nog doet :P

Echt he dan schrik je je soms te pletter of als ze zich ineens latten vallen om lang uit te gaan liggen slapen. Ik krijg soms nog steeds een hartaanval als ik het zie haha :P

Maar inderdaad een konijntje zonder Duracell ik vind het cool :D

*Like*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok gisteren idd, want Stamper maakt wel eens een Bunnyflop tegen mijn man aan (die twee liggen dan naast elkaar op de bank) maar heb m dat nog nooit in zijn hok zien doen. Meteen dikke paniek dus. :$

Maar hij is helemaal in orde hoor, probeerde vanmorgen mijn broodje banaan al te gappen (brood vindt ie lekker en banaan doet ie een moord voor) en ook de liga was niet veilig. :P

Maar ben blij dat het goed is afgelopen met die doerak. ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .