Ga naar inhoud

Recepten voor konijnen ( konijn jarig )


Lucky36

Aanbevolen berichten

Hallo BB-ers!

Mijn konijntje is morgen jarig.:love: Hij wordt 4 jaar en ik wil wat speciaals voor hem maken.

:yes: Dus zoek ik wat leuke, gezonde receptjes voor hem.

Dus misschien hebben jullie een leuk receptje??

Alvast bedankt!!

miss een konijnentaart een leuk idee??!!:party:

met worteltjes, appeltjes, broccoli, witlof, wilgenblaadjes, peterselie enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik al maar hoe werk dat dan? Ik ben wel nieuwsgierig ik probeer hier namelijk van alles uit voor die monstertjes hier ;) omdat ik merk dat ze het helemaal geweldig vinden als ik wat nieuws bedenk.

Gister bijv. radijsjes opgehangen maar omdat een radijsje rond is hadden ze moeite om het op te eten en waren ze er een tijdje mee bezig. Super leuk om te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak altijd hooiballen voor de caafjes maar vinden de nijnen ook erg lekker. Dan pakje wat groente, doe je daar hooi omheen en dan pakje weer wat groente, doe je daar weer wat hooi omheen ect. en dan vastknopen met eetbaar touw! Vinden ze hier heerlijk.:love: Doe ik ook altijd met dierendag. En nog Gefeliciteerd met je konijn. Ik weet dat die al jarig is geweest maar dit kan je altijd maken:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak altijd hooiballen voor de caafjes maar vinden de nijnen ook erg lekker. Dan pakje wat groente, doe je daar hooi omheen en dan pakje weer wat groente, doe je daar weer wat hooi omheen ect. en dan vastknopen met eetbaar touw! Vinden ze hier heerlijk.:love: Doe ik ook altijd met dierendag. En nog Gefeliciteerd met je konijn. Ik weet dat die al jarig is geweest maar dit kan je altijd maken:mdr:

waar haal je dat eetbare touw? Wat is dat precies voor touw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is Raffia. Maar je kan ook andere dingen gebruiken. Hier is een link van een topic waar ik het vandaan heb http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?51275-Zelf-een-hooibal-speeltje-met-hooi-en-groente-maken!&highlight=hooibal+als+speeltje En je kan het krijgen bij tuincentrems en misschien de boerenbond.

aangepast door vlekkie463
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .