Ga naar inhoud

Muts wil niet eten!!!


loesje24

Aanbevolen berichten

Hey allemaal.

Toen ik vandaag thuis kwam van het werk en mijn nijntjes ging voeren, zag ik meteen dat muts niet wilde eten. Ze keek even in de voerbak en liep meteen weer weg.

Ik meteen in grote zorgen ( twee weken geleden ook met ukkie gehad, wilde ook niks eten toen meteen DA gebeld)

Witlof geprobeerd, wortel ook waar ze anders een moord voor doet. Van het witlof heeft ze 1 klein hapje genomen wortel wilde ze geeneens aan ruiken.

Nu ligt ze een beetje in elkaar gedoken. Wel heeft ze net geplast, nog geen keutels gevonden

Kan dit door de warmte komen? Heeft ze nog ooit last van gehad.

Kan ik wachten tot morgen om de DA te bellen? Ben zo bang dat ik weer overbezorgd ben en dat ze straks van zelf wel weer wat gaat eten. Maar mijn gevoel zegt, pakt die telefoon en bel

Mag trouwens ook niet echt aan haar buik komen. Normaal gesproken kan ik die altijd lekker aaien en masseren maar nu loopt ze grommend weg.

Vind dit helemaal niks he, en natuurlijk weer op een dag dat het niet makkelijk is qua contact DA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm toch weer overbezorgd???

Leg ik net een klein stukje paprika voor, weg was het. Daarna wat brokjes ss wat ik als snoepjes gebruik, ook meteen weg. Haar eigen brokken HF wil ze alleen niet eten en vind haar toch wat anders in doen en laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doet mij aan gas denken zoals je het beschrijft, zo zat Jailbreaker er ook elke keer bij als hij gas heeft. Ik zou goed kijken of ze goed hooi of andere dingen blijft eten. Kijk ook goed hoe ze zit. En als je aan haar buikje komt hoe voelt haar buikje dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar ben ik ook wel een beetje bang voor, maar haar buikje voelt niet harder of zachter dan normaal aan. ( net nog maar even geprobeerd en kon nu goed voelen). Ook rommelen haar darmpjes zachtjes, dus er is wel activiteit in haar buikje gelukkig.

Ik vind haar wat sloom en ligt op andere plekken dan normaal. Maar als ik schut met de kruidenbak kwam ze er wel aan gehuppeld.

Net ook wat kruiden voor geschoteld, een paar hapjes en dan is mevrouw er weer klaar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

Ik merk dat mijn konijn ook niet wilt:"aanvallen"op zijn eten. normaal worden ze heel actief maar door de hitte is hij zo sloom. :P hij doet bij mij heel lang over zijn bakje.Soms ligt er nog een beetje in de ochtend als ik het in de avond gaf. Dat komt omdat hij gewoon onbeperkt hooi en 3 stukken groente hier krijgt :) Ik heb gemerkt dat hij wortel lekkerder vind als je hem even schilt ;) Heb je dat al geprobeerd???

Misschien van de warmte inderdaad Poep hij nog goed en plast hij goed???

Misschien even de Da bellen. Sommige problemen kun je aan een telefoon gesprek al goed behandelen! Scheelt al wat geld!

Gelukkig maar is mijn Da op zaterdag open omdat het in een dierenwinkel zit. :)

Groetjes Djohn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net wat peterselie gegeven en ging er met smaak in. Ook de kruiden zijn op. Ze is nog wel wat slomer maar eten gaat gelukkig wel weer. Normaal gesproken vind ze het super om mee naar de wc te gaan, ja je leest het goed, kan ze voor geen mogelijkheid tegen houden haha. Nu maalt ze er niet om.

hou haar goed in de gaten en zodra ze echt niet meer wil eten is het DA tijd, al is dat midden in de nacht ;)

Je leest hier zoveel nare dingen en dan krijg je meteen zo gevoel van help niet mijn konijn. Maar denk dat ik nu iets te overbezorgd ben geweest.

Bedankt voor de tips Djohn alleen denk niet dat mijn konijn verschil ziet in als ik wortels schil of niet, normaal maken ze ruzie samen wie het eerste stukje wortel te pakken kan krijgen ;)

Plassen heeft ze wel gedaan al, heb nog geen keutels kunnen ontdekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze nog gewoon eet, ik zou goed goed in de gaten houden dat er wel keuteltjes gaan komen.

Hier zijn ze ook een stuk slomer hoor, Lady ligt de hele dag lang uit niets te doen. Maar ze reageert gewoon wanneer ik met eten kom. Dus ik denk inderdaad dat ze hier een beetje last hebben van de warmte.

Hou het allemaal goed in de gaten.

Sterkte er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn hier nu redelijk actief, maar ze hebben bijna de hele dag languit gelegen. Toen ik met groente kwam aten ze er ook minder van dan normaal. Later op de avond toen het koeler werd gingen ze wel weer meer eten.

Hier komt het gewoon door de warmte denk ik, maar ik zou je konijntje wel in de gaten blijven houden.

Vooral als ze normaal met hitte wel gewoon eet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net wat peterselie gegeven en ging er met smaak in. Ook de kruiden zijn op. Ze is nog wel wat slomer maar eten gaat gelukkig wel weer. Normaal gesproken vind ze het super om mee naar de wc te gaan, ja je leest het goed, kan ze voor geen mogelijkheid tegen houden haha. Nu maalt ze er niet om.

hou haar goed in de gaten en zodra ze echt niet meer wil eten is het DA tijd, al is dat midden in de nacht ;)

Je leest hier zoveel nare dingen en dan krijg je meteen zo gevoel van help niet mijn konijn. Maar denk dat ik nu iets te overbezorgd ben geweest.

Bedankt voor de tips Djohn alleen denk niet dat mijn konijn verschil ziet in als ik wortels schil of niet, normaal maken ze ruzie samen wie het eerste stukje wortel te pakken kan krijgen ;)

Plassen heeft ze wel gedaan al, heb nog geen keutels kunnen ontdekken!

Hoi! Graag gedaan hoor :)

Ook een manier om een konijn zindelijk te maken zonder konijnen wc een mensen wc! Goh bijzonder hoor xD zeker met een extra kleine bril voor peuters er op xD of nog kleiner hahaha Sorry ik zag een kans voor een grap dan moet ik het ook maken :) een beetje humor hier en daar vind ik altijd wel fijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga ik doen! bedankt voor het reageren! erg fijn om je zorgen even kwijt te kunnen aan mensen die het begrijpen! zou eigenlijk op stap gaan maar blijf natuurlijk thuis en dat begrijpen sommìge mensen niet!

Ik snap heel goed hoor dat je liever thuis blijft, ik had zelf vandaag naar me schoonouders gemoeten om daar te gaan eten met me vriend en nog meer familie, maar ik ben niet gegaan omdat ik Jailbreaker niet alleen wil laten. Me schoonmoeder begon meteen weer te zeiken die begrijpt dat dus niet. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .