Ga naar inhoud

Zwarte beestjes in konijnenpoep


Esther_

Aanbevolen berichten

Bij het verschonen van het konijnenhok zag ik dat er allemaal zwarte beestjes (met mini pootjes/uitsteeksels) in de konijnenpoep zaten. Volgens mij zijn maden altijd wit. Weet iemand wat voor beestjes dit kunnen zijn en of deze ook gevaarlijk zijn voor mijn konijntjes? Ik zie niks vreemds bij hun kontjes en er zitten ook geen poepjes vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kunnen geen kwaad. Wij hebben ze in de opvang ook en diedoen verder niks. Heb ze hier thuis ook wel eens als hun wc te lang heeft gestaan. Dus het beste is met dit weer de wc vaker schoon te maken of het gedeelte in het hok waar ze hun behoefte doen. Kun je foto maken? Dan weet ik zeker of het dezelfde beestjes zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kunnen geen kwaad. Wij hebben ze in de opvang ook en diedoen verder niks. Heb ze hier thuis ook wel eens als hun wc te lang heeft gestaan. Dus het beste is met dit weer de wc vaker schoon te maken of het gedeelte in het hok waar ze hun behoefte doen. Kun je foto maken? Dan weet ik zeker of het dezelfde beestjes zijn

Ik heb de wc meteen in de vuilniszak gegooid.. Helaas geen foto's gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens van die ienie mienie zwarte beestjes in het hok gezien. Die zijn alleen maar geïnteresseerd in de ontlasting. Ze zaten bij mij geloof k in een nat stuk hennep, niet op de keutels.

Maar ik heb ze 2x gezien en daarna niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .