Ga naar inhoud

water geven


ricksem

Aanbevolen berichten

hey

nou heb ik een flesje in de ren maar telkens als me konijn drinkt hoor ik geluiden in de darmen is dat wel goed ? ik zit er overna te denken om er een bakje met water bij te zetten om uit te proberen wat ze fijner vind en waar ze sneller uit drinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht even: zou het niet gewoon het bubbelen van je flesje zijn.

Maar dat zal wel niet :P maar als je dat hoort moet het toch wel hard zijn.

Ik hoor bij mijn nijn pas iets als ze tegen mn oor aan zit.

Kyra en Leyla drinken uit een drinksilo, gewoon een bakje met een soort fles er aan die t bakje bijvult als het onder een bepaalde grens komt. Maar ik heb hier voor gekozen omdat ze niet uit een fles willen drinken.

Voor mij is het dus super handig maar er komt wel steeds bodem bedekking in het water wat ik er dan weer uit schep.

Dus bedenk je wel voor je er aan begint of je dat niet erg vindt.

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier drinken ze uit een flesje, ik heb een paar keer een bakje gezet(als het vriest dan krijgen ze hun water uit een bakje) en hier vinden ze het allebei even fijn, Chanel drinkt graag uit bakjes maar als ik dat moet geven moet dat altijd ververst worden ofwel omdat er dan hooi inhangt ofwel dat ze het hebben omgegooid. Dus voor mij drinkflesjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .