Ga naar inhoud

Beau eet slecht


beauennatascha

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik dacht mag vast weer een topic openen :-) topictitel klopt niet helemaal. Beau krijgt SS junior, maar omdat er een vriendje bijkomt en Beau over de 20 weken is laat ik beginnen met de normale SS. Woensdagavond begon ze gewillig aan d'r biks (had de ss'jes gemixt) maar na 2 grote biks stopte ze met eten. Ze at nog wel van d'r groenteschotel, dus de grote SS eruit gevist en s'ochtends was het bakje leeg. Van de groenteschotel liet ze de andijvie leggen. Donderdagochtend komt ze niet op d'r eten afgerend, blaadje witlof geprobeerd ook niet. Wel samen volgend traditie op de bank ontbeten, eet altijd biologische suikervrije muslie en ze krijgt dan ook een beetje. Groenteschotel gemaakt (ook met andijvie) alles was op. Gisteravond weer biksmix van SS'jes gegeven en groenteschotel, bakje biks was vanochtend nog vol en van de groenteschotel weer andijvie laten liggen. Vanochtend stevende ze weer niet op d'r eten af, maar zat wel gulzig uit mijn bakje muslie te eten. Heb er maar weer de grote SS tussenuit gevist en benieuwd wat ik aantref vanmiddag. Stomme is dat ze de biks wel uit mijn hand eet (1 of 2).

Ze is super levendig en kroelerig, zaten wel wat kleinere keutels bij. Tripje naar de DA vanmiddag? Of het weekend weer alleen SS junior en kijken hoe dat gaat? Buikje voeld niet hard.

Dank jullie wel weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is muslie wel goed voor konijnen? Mijn konijn die lust ook liever de junior biks dan de voor volwassen. Daar kan hij overigens niet tegen. Altijd als ik dat geef eet ie niet meer heeft hij last van zijn buikje. Dus ben dat maar niet meer aan hem gaan geven. Kijk wel uit voor verstopping... Vooral als ze in de rui zijn. Ik ben een paar dagen geleden een konijntje aan een maagverstopping kwijtgeraakt doordat ik ook nog eens teveel dwangvoer gaf..aangezien ze ziek was. Hou het goed in de gaten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt suiker vrije biologische en glutenvrije muslie. Gaat al 2 maanden goed en de DA gaf aan dat het geen kwaad kan. Het is echt van dat zadenspul en ze krijgt een ini mini beetje. Even langs de DA geraced uit mijn werk, hij kent me inmiddels en had zoiets van kom voor het weekend maar even langs. Hij voelde zo 1,2,3 geen gasbuik of harde maag gelukkig, als het zo blijft woensdag terug. Ze eet uiteindelijk wel alles op, maar stierf niet op d'r eten af. Ze is ook levendig, de DA dacht dat het meer door verandering van biks kwam. Voorlopig gewoon SS junior :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou nog even melden dat Beau het weer super goed doet. Ze eet als een dijker en komt weer schooien om eten ;-) ik krijg zelf steeds meer het vermoeden dat ze of last had van de warmte of de verandering van eten. Vooral omdat de DA niks kon vinden. Dus die volwassen SS is weer goed ingepakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .