Ga naar inhoud

Welk voer gebruik jij voor je schatje


angelmieke

Aanbevolen berichten

Evenveel gram als gewoon voer. Ik voer zelf HFST en ben er zeer tevreden over. De brok was wel groot toen ik het voor het eerst zag. Maar nu kan ik me die kleine brokjes niet meer voorstellen. Lilly deed in het begin moeilijk over het nieuwe voer maar nu eet ze het wonderbaarlijk goed. Het slijt -denk ik- goed de tandjes af omdat ze er langer over moeten knabbelen. :)

Ik weet nog toen ik het voer in de ton aan het gieten was, de konijntjes stonden wel keilief te kijken naar mij en ik naar hun :love::love: maar 1 nadeel, het stonk wel. Meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die eet hij altijd netjes, heb hier nog nooit een bdk gevonden. Hij heeft snel last van kleine keuteltjes en vooral tijdens de rui beginnende verstoppingen, droogvoer is dan niet zo goed voor de darmwerking. Ik ging dus minder hfst voeren en meer groenten, dan zijn zijn keutels snel weer normaal, maar verliest hij natuurlijk wel gewicht en hij is al mooi slank, het is niet de bedoeling dat hij mager gaat worden. Omdat SS een hoger vezelgehalte heeft en je daar minder van kunt geven om ze op gewicht te houden hoop ik dat het daarmee beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .