Ga naar inhoud

bijten bij oppakken


BabbelYoshi

Aanbevolen berichten

Je mag wel heel blij zijn. Jouw konijn is gewoon heel slim en probeert jou te trainen. Elke keer als jij iets verkeerd doet, corrigeert hij jou. :mdr:

Misschien krijg je wel een koekje als je hem niet meer oppakt. Braaf! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha mijn konijn vind het ook heel erg als ik der probeer op te pakken ik heb der 1 keer kunne oppakken toen ik der net had zat ze in een doos maar ik vind het niet erg dat ik der niet kan opppakken ze komt lekker naar mij toe en zo dus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker met vier pootjes op de grond laten. je kan hem niet afleren dat hij niet zal bijten bij het optillen, konijnen houden niet van optillen. in de natuur worden zij ook door een roofdier uit de lucht gegrepen en dat betekend uiteraard gevaar. logische reactie van je konijn, hij zegt daarmee dat hij het optillen niet fijn vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier houden ze er ook absoluut niet van om opgetild te worden. Voor konijnen is het behoorlijk beangstigend om opgetild te worden.

Niet zo gek dus dat je konijn gaat bijten of wegspringt. Dit kan je hem niet afleren. Voor konijnen is dit heel natuurlijk gedrag.

Het enige wat je kan doen is hier rekening mee houden en het niet meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de hersentjes van een konijn betekent oppakken: Ik ga misschien opgegeten worden!

Dat vinden ze dus zeker niet leuk. Probeer op andere manieren van je konijntje te genieten. Dat is voor jou, en voor je nijn een stuk leuker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .