Ga naar inhoud

Rescue Remedy


Lieke175

Aanbevolen berichten

ik denk dat het wel zal helpen hoor! niet gelijk vandaag, maar na een paar dagen zal je waarschijnlijk wel verschil zien. Ik geef de nijnen momenteel ook rescue (ben wel aan het afbouwen) omdat de nieuwe huisgenoot Boris (pup) wel wat stress met zich meebrengt voor hun. Na een week merkte we opeens dat we Snuffel konden oppakken...wat eerst echt niet het geval was! soms is het toch nodig om hem op te pakken...en nu is dat dus wel te doen...nog steeds wil die snel weer op de grond...maar ja...je bent nijn of niet...

hier heeft het dus goed gewerkt!

wil je het structureel gaan geven? Ik heb namelijk geen idee of dat goed is...ik geef het meer als er spannende dingen zijn...maar begrijp dat jou nijn niet te hanteren...en je het daarvoor doet...??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk nog niet echt iets, dat komt denk ik doordat Puk heel weinig drinkt, en ik de druppels in het drinkwater doe. Tussen de oren werkt ook niet, ze schud net zolang met 'r kop totdat het er helemaal uit "gecentrifugeerd" is. Kan het ook gewoon zonder verdunning in d'r bekkie? Want als ze honger heeft, knaagt ze aan het gaas. Dan zou ik gewoon de druppels op d'r tong kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik gisteren gedaan heb om Savannah een iets rustigere autorit te bezorgen, is de rescue op een stukje hard brood gedaan (klein stukje is genoeg) en dan wat laten "uitdampen" zodat de geur van alcohol weg is. Savannah schrokte meteen het brood op. Ik had het gevoel dat ze een minder stressvolle rit heeft gehad dan vroeger toen ik het op haar oren wreef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx
ik wilde ook een flesje ophalen bij de etos maar dat schijnt een andere te zijn.Die is voor mensen bedoelt(de gele verpakking) als je in google zoekt kom je een groeige verpakking tegen...En de dierenwinkel zij ook dat die gele niet de goede is...Welke moet ik dan hebben?!:blink:

volgens mij zijn die gele wel goed hoor :P bij mijn DA stonden ook die gele :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx
Ik heb ook een geel doosje ;)

maar,, kan je die voor mensen ook gebruiken voor dieren??

want.. het klinkt misschien stom maar ik was een keer bij de dierenarts

en ik werd heel duizelig omdat ik hoorde dat mijn hamsters pootje eraf ging vallen xD en toen moest ik de rescue spray van bach op me tong sprayen maar die was eigenlijk voor dieren xD xD maar het werkte wel heel goed :)

en de dierenarts deed het eerst bij zichzelf xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .