Ga naar inhoud

Zoek het maar uit


Tyro en Bunny

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen krijgen Bommel en Pluisje hun voer niet meer in een bakje, maar strooi ik het in de tuin. Ik vind het zelf veel leuker om naar te kijken. Als ik aan 't ontbijt zit, zie ik ze druk heen en weer hupsen, er gebeurt van alles. Veel leuker dan dat ze om de beurt met hun kop in de voerbak zitten en daarna aan hun hooi beginnen. En voor de konijntjes zelf lijkt het me ook leuker dat ze wat te doen hebben. De hond krijgt ook zo z'n eten :yes:

Ik bouw het wel een beetje op, dus een beetje in het bakje en de rest strooien.

Maar ik dacht nog wel, ik moet wel even checken of zit wel een goede manier is. Ze zullen op deze manier toch geen voernijd of iets dergelijks naar elkaar ontwikkelen?

aangepast door Tyro en Bunny
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk idee! Hebben ze wat te doen! ;)

nou een voerbal werkt niet bij mijn konijn ik heb al vaak voor gedaan er voer uit laten rollen en nog snapt ze het niet maargoed de 1 is de ander konijn niet he

Misschien helpt het om om de voerbal wat brokjes te leggen, dan moet je konijn de bal wel wegduwen als hij de brokjes wil!

En dan vallen er steeds meer brokjes uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer brokjes als ik daar tijd voor heb eigenlijk altijd uit de hand. Ze komen dan bij me op schoot zitten en ondertussen mag ik ze aaien. De rest van de dag moeten ze daar niks van weten. Ik vind dat dus altijd een heerlijk moment.

Als ik weinig tijd heb leg ik in hun ren overal wat brokjes neer. Ze krijgen hier nooit gewoon brokjes in een bakje.

Ik vind jouw manier alleen maar goed. Je moet ze toch een beetje bezig houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .