Ga naar inhoud

Mijn nijntjes zijn ingeënt


michaela23

Aanbevolen berichten

Zo gisteren zijn mijn nijntjes ingeënt tegen Myx en VHS bij de DA in Horst. En de nageltjes werden weer geknipt, was weer nodig. :)

Met mijn nijntje dat niet kan lopen, is de eigenaresse van het pension mee naar de DA in Venray gegaan. Zij heeft haar daar laten inenten tegen Myx en VHS. want omdat wij vonden dat het beter was voor mijn nijntje dat ze daar bleef, ivm de stress van de autorit, heeft de eigenaresse gezegd dat zij wel met haar naar de DA in Venray gaat en daar laat inenten. Zijzelf heeft mijn nijntje ook de nagels geknipt enzo.

Toen ik bij de DA gisteren aankwam, vroeg de DA meteen hoe het met mijn nijntje ging die niet meer kan lopen. (verwarrend he? :blink:) Ze waren erg blij dat het goed gaat met haar en dat zij fysiotherapie krijgt enzo. Toch leuk en fijn dat zij dat vroegen.

Verder was alles goed met mijn nijntjes, zagen er goed en gezond uit, mooi slank enzovoorts, :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .