Ga naar inhoud

komkommer


Iloveanimals

Aanbevolen berichten

Die van mij vinden het ook errug lekker! ^^

Wel heb ik gehoord, dat je er op moet letten dat je ze niet te veel geeft omdat er veel vocht in zit hebben ze eerder kans op diarree. Maar wat nu precies te veel is, durf ik je niet te zeggen. Ik zelf snij er altijd een reepje van ongeveer een halve centimeter af, deze snijd ik dan weer door de midden en dan krijgen ze ieder de helft. Soms, als ik ze echt wil verwennen, dan krijgen ze allebei een reepje van een halve centimeter, welke ik dan weer in blokjes snijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn is best gek op komkommer!

Vooral in de zomer, dan krijgt hij gelijk wat meer vocht binnen! :)

Uhmm, eigenlijk verschilt het hoeveel ik geef... Als ik meerder groenten geef, dan is het stukje komkommer iets kleiner. Geef ik alleen komkommer dan is het stuk 1-2 centimeter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier krijgen ze ook een vrij groot stuk.

Dit zorgt nooit voor problemen. Hun ontlasting blijft gewoon hetzelfde.

Same here

Je kunt gewoon met een klein stukje beginnen en even opletten hoe ze er op reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Extra vocht is zeker niet erg. Het is in de zomer ook altijd een fijne groente om te zorgen dat je konijnen goed vocht binnen krijgen. Hier doe ik een komkommer door de helft, en die helft snij ik dan weer in 4 stukken. Elk konijn krijgt hier dan dus 1/8e van een komkommer. Ze zijn het hier wel gewoon gewend in hun groeteschotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .