Ga naar inhoud

na castratie


LovelyNijn

Aanbevolen berichten

Pip is vandaag gecastreerd(ram) het is supergoed gegaan en hij was al snel weer bij. De dierenarts heeft hem zodra hij bij was al even gedwangvoerd en daarna heeft hij al wat gekeuteld. Nu is hij zo'n 2uur thuis maar totaal nog geen interesse in eten..Mijn voedster at pas na 3dagen weer zelf maar hoe zit dat bij rammetjes..wanneer moet hij weer gaan eten zelf? Dwangvoeren moest k vandaag nog maar niet doen zei de dierenarts omdat hij dwn eerder zelf weer honger krijgt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ga steeds even bij hem zitten en bied hem vanalles aan,geef hem ook rust maar hij wil echt nog niet..ruikt er wel aan en zette net een hap in een hooitje,maar daar blijft het bij..Twijfel of ik hem wat wortelhapje zal geven of heb toch gewoon even de rust geeft..Hij is verder wel alert en wast zich..heb nog pijnmedicatie en misselijkheidmiddel in huis maar dat heeft ie bij operatie al gehad dus lijkt me wat vroeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij morgen vroeg nog niet heeft gegeten bel je gewoon de DA even of je hem medicatie mag geven of wat je moet doen.

Als de dierenarts zegt dat hij vanavond geen dwangvoer meer nodig heeft vraag ik me af of je dat moet doen als hij dat al heeft gehad bij de dierenarts nog.

Je zou ook wat biks kunnen weken en dit dwangvoeren als je wilt dwangvoeren. Dan krijgt hij gewoon zijn biks binnen met wat water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de DA bedoelde meer dat ik niet te snel moest dwangvoeren omdat hij toch zelf moet gaan eten,tenminste dat begreep k.. Hij heeft net 4hapjes wortel op,niet veel maar het is wat en zag ook wat keuteltjes dus ik kijk inderdaad even hoe het morgen is..Vreselijk toch die bezorgdheid,al heb k er alle vertrouwen in hoor :-)bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vanmorgen heb ik het een hooitje zien knabbelen..verder is hij nog niet echt happig op wat ik hem aanbied..wel alert..ik kijk het nog even aan,maar heb nog carprofen en staan van mn voedster paar weekjes terug dus als hij tegen 12uur nog niet echt eet geef k dat maar voor de zekerheid. Hij hupt ook nog wat met hoge rug dus heeft nog wel last..hoelang werkt die pijnstilling die de dokter geeft..ze had het over 24uur dus dat zou indd rond 12en wel uitgewerkt zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pijnstiller gegeven..half uurtje later bij hem gaan kijken en toen zat hij aan een blaadje spinazie en een blaadje witlof..ze hebben dat btje extra pijnstilling toch nodig zich wat beter te voelen heb ik het idee..Nu geef ik hem lekker rust rest van de dag.. Hij poept ook gewoon al zijn het rare trosjes maar dat komt vast weer goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .