Ga naar inhoud

Lily smakt


Cubi

Aanbevolen berichten

Ik merkte net toen ik Lily een snoepje gaf dat ze smakt. Ik merkte dat bij een blaadje witlof ook al maar dacht dat dat gewoon kwam door het sappige blad.

Ik ben wat gaan googlen en er stond dat dit vaak gebeurd als ze haakjes hebben of te lange tanden oid, klopt dat?

Zo ja, is dit iets ernstigs? Ze is hier sinds zaterdag en vind het allemaal nog best spannend, is het ernstig genoeg dat ik haar moet oppakken en haar tanden moet bekijken?

En als ze idd haakjes heeft of haar tanden te lang zijn, dan moet ze naar de dierenarts neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten haar tanden of kiezen te lang zijn of haakjes hebben, is het wel zaak om daar wat aan te laten doen door de dierenarts. Anders worden ze te lang of te scherp en dan kan je konijn wondjes krijgen in de mond en dan stoppen ze met eten.

Ik zeg niet dat het meteen zo is hoor, maar de dierenarts kan je uitsluitsel geven of het wel of geen haakjes zijn. Bij twijfel zou ik toch wel even gaan, ook voor je eigen geruststelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .