Ga naar inhoud

plots gestorven...


Liezebies

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar ik het heb... ik snap het niet... ik moet antwoorden hebben... :( :( :(

Mijn konijn (vrouwke 1.5 jaar) was al een dag of 2 af en toe aan't niezen en moest veel meer drinken dan anders, verder alles ok, spelen en komen knuffelen, wel wat rustiger dan anders... en heel veel wassen...

Gisterenavond ben ik naar de dierenarts geweest en die had een vermoeden van snot en wat ophoping in de darmpjes (waarschijnlijk door overmatig wassen, dus ophoping van haartjes zei ze).

Ik heb antibiotica meegekregen en primperan voor de darmpjes en dat bij het thuiskomen gisterenavond ook direct gegeven.

Ze was gisterenavond enorm tam, maar ik dacht dat het was door de stress van de dierenarts...

Voor het slapen gaan vond ik dat ze het wat koud had, dus heb ik met een handdoek een nestje gemaakt in haar hok en daar is ze dankbaar ingekropen.

Deze morgen lag ze dood in haar hok :( :( :( :(

Ik heb de dieranrts proberen bellen deze morgen maar die was aan het opereren en heeft me nog niet teruggebeld.

Ik kan aan niets anders denken en wil gewoon begrijpen wat er gebeurt is...

Ik mis mijn dustie zo... :( :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar zeg. Ik heb vannacht ook mijn konijntje verloren vanwege longontsteking, dus ik snap helemaal hoe zwaar dit voor je moet zijn. En al helemaal als je niet weet waar het precies aan ligt. Het belangrijkste wat je wel moet bedenken is dat je nog daar de dierenarts bent geweest en alles. Het is zo moeilijk om te weten wanneer in te grijpen bij een konijntje. Ik kan je verder niet helpen, en hopelijk belt de DA je nog terug. Heel veel sterkte <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn collega's vinden me denk ik maar een rare... ik ben vandaag al 2x beginnen huilen en ben helemaal niet "aanwezig"... :(

De eerste die nog durft te zeggen "het is toch maar een konijn" die gaat denk ik de volle laag krijgen!! :(

Op mijn werk moesten ze ook lachen toen ik vertelde dat Gijs in de couveuse lag. Ik heb toen gezegd dat ze misschien niet konden begrijpen dat een konijn heel speciaal voor iemand kan zijn en dat ik het heel naar vond dat Gijs overleed. Toen boden ze excuses aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisterenavond nog gebeld naar de dierenarts omdat ze me niet had teruggebeld en ze was al naar huis...

Dus nog maar eens een bericht achtergelaten en de assistente zou zorgen dat ze mij vandaag terugbelt.

Het is een dierenarts in een dierenkliniek waar ik al jaren met al men huisdieren ga en zeer tevreden over ben, maar deze dierenarts komt nooit nog aan welke dan ook van mijn huisdieren... :(

Gisteren heb ik alles genegeerd maar vanavond kan ik er niet onderuit... hok proper maken en opruimen en mijn schattie begraven, ik denk niet dat ik dat ga kunnen en mijn man heeft het er ook moeilijk mee, dus ik denk dat we daar even samen gaan doormoeten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .