Ga naar inhoud

last van zijn pootje


iris-juventus

Aanbevolen berichten

lorenzo heeft ecuniculi gehad toen die ongeveer 8 weken oud was. dit is allemaal weer goed gekomen en hij had er geen blijvend letsel van overgehouden. nu heb ik hem vorige week laten castreren zodat hij bij de andere konijnen kan. alles is goed gegaan totdat ik gister ineens zag dat hij zijn pootje heletijd optrok als hij liep.

hij heeft er verder geen last van hij eet goed en doet alles wat die normaal ook doet alleen het pootje tilt die op als die gaat lopen. als die zit steunt die wel gewoon op dat pootje. zou dit te maken hebben met die castratie of zou hij gewoon zijn pootje verstuikt hebben

gr iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

mijn hamster had dat ook die liep met het pootje omhoog en en zat er wel gwn op alleen dat pootje was ook heel erg dik was meteen naar de dierenarts gegaan en die zei dat het af zou sterven dat was dus egt NIET waar het is al een half jaar geleden en nog steeds zit het pootje eraan en ze doet er nu gwn weer alles mee het was na een weekje toen ook al weer over misschien dat die hem verstuipt hebt?? idd je kan het beste voor de ckerheid naar de dierenarts gaan :) waarschijnlijk is het over een paar weken ook wel weer over als het niets ernstig is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik ben nog niet naar de dierenarts geweest omdat ik er niet zo zeker van ben of het wel zo ernstig is. mijn moeder is reikimaster en die zegt dat het meer te maken heeft met de operatie dat hij daar last van heeft en naar zijn pootje trekt. vanavond word hij behandeld door 3 mensen tegelijk en als het dan nog niet helpt dan ga ik naar de dierenarts toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .