Ga naar inhoud

Konijn met grote rode kale plek rondom oog


Groot konijntje

Aanbevolen berichten

Waarom zou je TS een hand boven het hoofd houden?! Het is toch wel duidelijk dat iemand met gezond verstand en hart voor dieren al veel eerder naar een DA zou zijn gegaan. Dat mag best gezegd worden, dat wil niet zeggen dat TS niet nog een keer om advies mag vragen. Maar als je om advies vraagt, mag je er ook op gewezen worden dat je iets verkeerd gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als het konijn EC oploopt, er na twee maanden geen konijn meer over is. Liever dat TS naar de DA gaat, dan hier een topic opent.

Maar ervaring met konijnen of niet, dit ziet toch iedereen dat het niet gezond is. Daar hoef je toch geen twee maanden mee te wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp zeker wat je zegt hoor Nouck! En je hebt ook wel gelijk vind ik. Als we er even vanuit gaan dat TS vandaag of dan in elk geval maandag nog bij de dierenarts zit met het konijn en het komt weer goed, dan is TS flink met haar neus op de feiten gedrukt wat betreft haar eigen nalatigheid. Natuurlijk hopen we dan dat ze vanaf nu beter voor het konijn wil zorgen en er is geen betere plek om informatie in te winnen dan bunnybunch. Dus in het geval TS nu de verantwoordelijkheid wel wil nemen moet ze nog wel terug durven komen.

Dat gezegd hebbende zijn de foto's natuurlijk echt afgrijselijk en dat wekt boosheid op. Dat dit dier lijdt ziet iedereen en het is kwalijk dat het arme beest niet al lang geholpen is.

Wat mij betreft is TS hier altijd welkom om vragen te stellen, graag zelfs, liever 500 overbezorgde vragen op het forum dan een konijn dat er zo bij zit. Maar het moet natuurlijk wel duidelijk zijn dat hier veel te nonchalant mee is omgesprongen en dat het dier een betere verzorging verdient. Ik denk dat dat nu inmiddels wel duidelijk gemaakt is in dit topic...

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik het nog even...

Smeken en bidden staat er niet, maar ik vind het des te belangrijker dat iemand hier met een dergelijk probleem een volgende keer als er weer iets is nog terug durft te komen om advies te vragen. Dit is een openbaar forum, en als baasje met een ziek konijn zou het mij zeker ervan weerhouden een nieuw onderwerp te openen als ik dit soort uitspraken tegen zou komen. En dan bedoel ik ook de jouwe kaatje..

Je mag vinden wat je wilt, maar je ergernis van dit geval en "de zoveelste" ventileren is alleen maar voor jezelf en je helpt er het konijn niet mee. Dat is het enige wat ik probeer te zeggen.

Jij hebt namelijk gelijk...

Aan 'hadden' heb je niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf mezelf niet herhalen...

Dat hoeft ook niet je hebt je punt gemaakt neemt niet weg dat ik ook bij mijn standpunt blijf. Wil nog wel even reageren op je eerdere reactie: dat dit het zoveelste geval is kan TS niets aan doen.........je zegt het al zelf TS is nu juist het zoveelste geval en zal zeker niet de laatste zijn.

Nu even on-topic: TS hoop dat deze taal duidelijk genoeg voor je is en je alsnog zsm naar de da gaat en hoop dat zeer binnenkort betekent dat je morgenochtend op de stoep staat bij de da dat is het minste wat je voor dit arme beestje kunt doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .