Ga naar inhoud

Konijntje met één blauw oogje


Truusje

Aanbevolen berichten

Dag iedereen

Ik heb vroeger vaak konijntjes gehouden maar wegens mijn studie moest ik hiermee stoppen.

Gisteren ben ik terug een konijntje mogen gaan kiezen...

Het is een schatje, ze heeft veel haar, zwart wit, lekker klein en... Ze heeft één blauw oogje...

Ik had het pas gezien toen ik al thuis was en ben echt aan haar verkocht. Dus ruilen wou ik niet meer...

Ze heeft zich op twee dagen al goed aangepast, ze eet en doet haar behoeften. Ze eet goed, haar hooi en gewone eten ook!

Kan het kwaad dat ze één blauw oogje heeft? Is ze ziek?

Ik zou haar niet meer kunnen missen...

Liefs Truusje en Fleurtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Is de iris gewoon blauw, zoals dat bij mensen ook is als ze blauwe ogen hebben of zit er een blauwe waas over het oog? In dat laatste geval zou ik zeker even naar de dierenarts gaan!

Nee ze heeft echt zo'n blauw pupil. Het overige is gewoon zwart of donker bruin...

Aan de andere kant heeft zo ook aan de onderkant zo'n beetje een blauw pupil.

Misschien zijn haar ogen van kleur aan het veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze heeft echt zo'n blauw pupil. Het overige is gewoon zwart of donker bruin...

Aan de andere kant heeft zo ook aan de onderkant zo'n beetje een blauw pupil.

Misschien zijn haar ogen van kleur aan het veranderen.

Dat lijkt me niet. Ik zou hier echt snel mee naar de dierenarts gaan, om te voorkomen dat je konijntje misschien blind wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry iedereen... Ik heb mij vergist. Haar iris, zoals bij mensen ze blauw, bruin of groen kan zijn is blauw...

Sorry... dus NIET haar pupil dat is mooi donker zwart of donker bruin.

Kan het kwaad dat ze een ander kleur iris heeft? Het is zo'n schatje en ze is al de hele avond actief aan het eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .