Ga naar inhoud

het is zo ver!


simonella

Aanbevolen berichten

hallo ,

het is zo ver net een afspraak gemaakt om mijn ram Smokey te laten castreren. Donderdag is het zover! vind het eerlijk gezegd wel een beetje spannend. ik vind het voor hem en zijn vriendinnetje misty wel leuk want dan kunnen we ze in een aantal weken (proberen te) koppelen en ik hoop dat het goed gaat! want dan kunnen ze lekker samen zitten :D

zo dit wou ik even vertellen ;)

groetjes!!

Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gebeurt en het gaat goed met hem. hij heeft al gegeten , gedronken en keutelt erg goed. hij was ook heel snel alweer bij na de operatie en de dierenarts was verbaast dat het meteen zo goed met hem ging! en i.p.v 5-7 dagen pijnstilling hoeft hij maar een paar daagjes. hij is nog wel een beetje sloom door alles. en hij gaat ook al weer lekker liggen als je hem aait. hij heeft nog geen puf om uit zijn flesje te drinken dus drink hij uit zijn bakje:) hij staat nu in de hal zonder verwarming en het is daar frisjes. dat moet ook wel want hij staat normaal buiten namelijk. als het zo goed blijft gaan mag hij zaterdag of zondag alweer naar zijn eigen hokje.

en dan over ongeveer 4 weekjes kan hij bij misty (als we er van uit gaan dat de koppeling slaagt natuurlijk)

:D

xox

Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat fijn dat het zo goed gegaan is! En helemaal dat hij er zo snel bovenop is zeg, wat heerlijk! Ik heb mijn voedstertje gisteren laten castreren, hier gaat het helaas niet zo gesmeerd, moet haar nog steeds dwangvoeren, maar ze eet inmiddels af en toe een heel klein hapje zelf.

Moet hij niet even warm staan vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .