Ga naar inhoud

Een konijn Rollinis geven. (is voor hamsters..)


teddydwergx

Aanbevolen berichten

Hoii,

Ik had een vraagje, ik zag in een dierenwinkel hamstersnoepjes bij alle konijnenspullen liggen.

Was een hele berg dus neem aan dat het niet 'perongeluk' was, zijn hamstersnoepjes gevaarlijk voor konijnen.

Mn moeder had wat meegenomen zonder te weten dat het eigenlijk voor hamsters was. (staat er niet duidelijk op)

Zijn van vitakraft de Rollinis, zou ik die gewoon kunnen geven tot het op is.

Ik geef Robijn altijd een snoepje als ik hem kam want anders blijft hij écht niet stil zitten, vandaar dat snoepje.

Verder geef ik ze al helemaal geen snoepjes meer.

Ik heb al wat zitten google, maar kan niks vinden.

aangepast door teddydwergx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al heel wat geprobeert, maar blijft bij niks stil zitten allen bij 'nieuwe' snoepjes.

Ingredienten: granen, noten, planaardige bijproducten, groente, fruit (3,3% appel), suiker, honing, ei en ei producten, mineralen.

Toevoegingsmiddel: met kleurstoffen.

Heb het precies overgetypt wat er op stond, is zoiezo niet goed als ik het zelf al lees.. allen voor die 1x in de week? Zijn der maar 7 dus dat ik het opmaak en dan naar een gezonder alternatief ga zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het probleem hem gaat zitten in de honging, het ei en de ei bijproducten. Dat zijn volgens mij allemaal dingen die een konijn in de natuur niet zou eten en ook niet kan verteren denk ik. Hoewel het in sommige konijnensnoepjes nog gebruikt word hoor, al zeker die honing.

Ik zou even uitleggen in de winkel dat je per ongeluk de versie voor hamsters hebt en of je even mag ruilen voor de konijnenversie, mag vast wel denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .