Ga naar inhoud

Per ongeluk steeds alfalfa hooi gegeven - overschakeling op timothy


Annelies en Basje

Aanbevolen berichten

Er zit hier een winkel die speciale hooibaalzakken verkoopt, zijn ideaal en gaan best lang mee. Als ik er 1 op moet sturen naar iemand dan pb je maar :mdr:

Whaha, wist niet eens dat het bestond.

Alleen dat de prijs minder grappig is, daar kan ik zo'n 10 balen voor kopen. (Heb even gegoogeld, want ik moest nog een plaatje hebben voor in mijn hoofd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, wist niet eens dat het bestond.

Alleen dat de prijs minder grappig is, daar kan ik zo'n 10 balen voor kopen. (Heb even gegoogeld, want ik moest nog een plaatje hebben voor in mijn hoofd)

Die zakken zijn iets van 2 euro hoor, weet niet welke jij hebt gezien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'm gezien op paardendrogist.nl. Kan geen foto hier neer zetten, omdat 'ie huge is en ik nu direct weg moet.

Is dat van jou dan ook zoiets? Heb je misschien een foto, want voor die prijs is het veel leuker natuurlijk :)

Ik woon op een appartement, waar ik geen huisdieren mag hebben. Het moet dus subtiel naar binnen te smokkelen zijn (dus niet dat je ziet dat ik een baal hooi naar binnen sleep :P )

aangepast door Elvje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even updaten: Bas zit momenteel op 1/3de alfalfa en 2/3de gewoon hooi en eet daarvan alle alfalfa en de helft van het gewone hooi op per 12u. Dat maakt dat hij momenteel 2/3de eet van de portie die hij at aan alfalfa hooi en dat het dus vlotjes de goede kant op gaat. Een moeizame maar geleidelijke overgang dus :).

Zijn keuteltjes zijn -hoewel wat minder talrijk dan voorheen- mooi groot en bruinig, wat mij een goed teken lijkt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .