Ga naar inhoud

Hope Farms Super Trio grote zak delen?


Dorieke_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Aangezien een grote zak Hope Farms Super Trio van 15kg veel voordeliger is dan kleinere zakjes, ben ik eigenlijk van plan om een grote zak aan te schaffen.

Helaas is vriendlief niet zo heel blij met een enorme zak konijnenvoer...:frown: en kunnen wij 15 kilo niet zo makkelijk kwijt.

Is er iemand in de omgeving van Apeldoorn/Beekbergen/Lieren etc die misschien samen met een zak voer wilt doen? Ieders bijvoorbeeld de helft van het voer en het aankoopbedrag delen?

Of zijn er ook zakken van bijvoorbeeld 7,5 kilo op de markt? Ik heb deze niet gezien namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook de 15 kg zak kopen, aangezien dit veel voordeliger is en we de komende maanden genoeg voer hebben. Maakt het niet uit als de zak al open is? Is het voldoende om de zak goed dicht te doen met een wasknijper ofzo? Stomme vraag hoor maar ik las ergens dat voer ook 'oud' kan worden en dat dit niet goed was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben ook 15 kilo zakken. Ik reken altijd uit hoeveel kilo ik tot de houdbaarheidsdatum ga gebruiken. Wat ik niet gebruik, gaf ik kado aan een knaagdierenopvang/dierenasiel.. Zo was ik evengoed goedkoper uit als die 3 kilo zakken.

De zak die ik nu heb staan, red ik wel op voor de houdbaarheidsdatum, dus heb ik niets weg gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .