Ga naar inhoud

Aan houten hok knagen


Debbyyinn

Aanbevolen berichten

Loeloe knaagt enorm op 't houten hok, en echt enorm! In 'n uurtje tijd had ik al 'n blik van 'n handveger vol!! Ik weet ten 1e niet of 't voor haar kwaad kan, maar wel voor de kooi vrees ik!

Zowel de binnen als buitenkant is flink aangeknaagd, ziet er niet uit! Ze heeft voldoende hooi en groente in d'r kooi, daar kan 't niet aan liggen. En nu is 't alleen maar erger geworden sinds Toby erbij is. We wisselen ze af van hok en kooi tot volgende week Donderdag, dan mogen ze bij elkaar. 't Lijkt net of ze graag bij Toby wil zijn. Yinn had al heel slim plastic bakken ervoor gezet, wat doet Loeloe, die springt erop en knaagt boven rustig verder....

Nu moet Loeloe verplicht in d'r plastic kooi blijven en mag Toby rondlopen. Voorheen wisselden we 't af, mochten ze om en om vrij lopen. Maar voor 'n weekje moet 't zo.

Ik had al de Boerenbond gebeld of ze er iets op wisten maar helaas niet. Jullie hopelijk wel want als 't zo doorgaat moeten we binnenkort 'n nieuw hok gaan kopen en deze staat er pas 'n week of 3.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik heb er ook zo'n knager tussenzitten. Ze zijn met zn vieren, hebben genoeg ruimte, genoeg eierdozen, hooi, speeltjes etc. en toch vind Yeti het altijd nodig om aan elk mogelijk stukje hok te knagen. Ik heb het inderdaad zoveel mogelijk tegengehouden met aluminium knaagstrips, maar ze vindt toch altijd een plekje dat niet is beschermd ;) Zit een beetje in t karakter vrees ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .