Ga naar inhoud

Kunnen konijnen al in de rui zitten?? (of hebben die nu geen rui)


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

hier is mijn ram ook al flink aan het verharen, een weekje nu denk ik. hoelang houdt zoiets aan? en op welke momenten in het jaar komt dit voor? Is het trouwens nuttig bij élk konijn om regelmatig te kammen? ik heb dit nog nooit gedaan eigenlijk, (heb mijn nijnen ook nog niet zo lang) of moet dit alleen wanneer ze in de rui zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn ram is ook in de rui, ik heb hem nu 3 weken en verhaart al sinds ik hem in huis heb! Omdat ik hem niet de stuipen op het lijf wil jagen door hem steeds te pakken kan ik hem niet borstelen nu, gelukkig is de opening in de speeldoos heel klein en blijven er steeds een boel haren aan de zijkanten hangen als hij er in of uit kruipt :) Mijn voedster is niet in de rui, ze is teddy widder en ik heb haar helemaal kort geknipt, weet niet of dat misschien scheelt, of dat ze helemaal uit zichzelf niet verhaart ofzo, geen verstand van eigenlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mini is sindskort ook aan het verharen. normaal verhaard zij niet echt, alleen Max (die houd ook nooit op)

Maar nu heeft ze een combinatie kapsel... bovenop coupe grasmaaier (strak gazonnetje :he:) en op haar kont model aangevreten-door-de-ratten....

Mijn ram loopt nu ook al 4 weken zo rond, echt geen zicht, soms houd ik me wat bezig om er zo wat losse plukken uit te kammen, maar meneer gaat niet graag bij de kapper :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .