Ga naar inhoud

Konijn ziek?


Biancavdg

Aanbevolen berichten

12 jaar is natuurlijk al weer een hele leeftijd. Maar er kan vanalles aan de hand zijn dat hij het niet meer schoonmaakt. Maar ik denk toch dat de dierenarts daar het beste over kan oordelen.

Bij de dierenarts geweest. Was bang dat ik hem niet meer terug zou nemen. Bang voor maden onder zijn huid. Maar gelukkig is hij in tip top conditie! Voor een konijn van twaalf jaar!! Hij heeft wel diarree, maar met een antibioticum injectie en een yakult. Moet hij weer beter worden.. Hij is volgens de DA niet mager maar mooi op gewicht! Hij had in tijden niet zo'n goed verzorgt bejaard konijn gezien!😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yakult??? Ik snap het aan de ene kant vanwege de darmbacteriën, maar dat is toch een melkproduct? Ben benieuwd!! Wel fijn dat hij verder goed in orde was en super dat je naar de dierenarts bent geweest! :goed:

Yep de dierenarts schreef het voor... Ik hoop dat het werk. Onze Maximo lustte het graag. Ik hoop dat ik snel weer keutels in zijn hok vindt.

En ja ik was vreselijk opgelucht. Mocht om 19.00 uur langs komen. Om 18.00 trok ik het niet meer.. Ik mocht gelijk komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zag hem niet dinsdagochtend. En ook zijn waterfles was nog te vol. Dus toen snel gaan kijken. Opgetild.. Uit een bakje laten drinken.. En in de tuin gezet.. Hij trilde zo erg en zijn linkervoorpootje sleepte hij mee. Zijn achterpootjes bewogen wel maar alleen samen geperst.. En zodra hij stilzat legde hij zijn hoofdje plat op de straat.. Toen wist ik het al... En helaas was de dierenarts het met mij eens, het was over. . En oei wat missen we onze Maximo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .