Ga naar inhoud

Borrelend buikje


Suuzz

Aanbevolen berichten

Volgens mij zijn zachte borrelgeluidjes normaal in het buikje van je konijn, klinkt het harder dan normaal?

Toen ik laatst met Shreddy bij de da was, had hij volgens de da ook een klein beetje gas in zijn buikje.

Toen ik vroeg hoe ik gas kon herkennen bij het konijn liet ze me zien hoe je het buikje kunt bevoelen. Misschien kun jij dit vragen aan jouw da? Maar ik blijf het lastig vinden hoor! Bij Huckerby hoor ik amper borrelende geluidjes en bij Shreddy hoor ik zachtje borrelende geluiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de geluiden zijn zacht. En als het echt gas is dan is een konijntje niet zo levendig en hongerig ;)

Het viel me gewoon opeens op, dan denk je altijd meteen dat het niet ergs kan zijn... Als ik merk dat haar gedrag veranderd bel ik de DA gewoon even :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje borrelen is goed. Als het maar niet heel hard is, of helemaal weg is.

Die van mij beginnen heel luide borrelgeluidjes van binnen te maken als ze gaan drinken. Echt heel grappig om te horen (nee het is niet de fles het is echt het konijn! :D) Bezoek maakt er wel eens een opmerking over maar volgens mij is dit gewoon normaal, want ze hebben het altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .