Ga naar inhoud

brood


vlaamse reuzen lovester

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik heb geloof ik laatst ergens gelezen dat witbrood verstoppingen kan veroorzaken bij konijnen, maar ik weet niet hoe het met bruin brood zit.

Witbrood geeft niet alleen bij nijnen verstopping maar ook bij mensen en al het ander dat witbrood zou eten ;)

Maar goed..........brood alleen als snoepje want is niet gezond en dikmaker. Trakteer ze liever op een tomaatje of klein stukje fruit ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witbrood geeft niet alleen bij nijnen verstopping maar ook bij mensen en al het ander dat witbrood zou eten ;)

Maar goed..........brood alleen als snoepje want is niet gezond en dikmaker. Trakteer ze liever op een tomaatje of klein stukje fruit ofzo.

Hehe, tomaatjes of vers fruit blieven ze hier niet. Stukje brood daarentegen... Maar dan ook het liefst zo klein mogelijk, zo weinig mogelijk en als in ieder geval hun biks op is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, tomaatjes of vers fruit blieven ze hier niet. Stukje brood daarentegen... Maar dan ook het liefst zo klein mogelijk, zo weinig mogelijk en als in ieder geval hun biks op is.

Hahahaha ja dan mot je wat anders proberen ;)

Maar als snoepje ofzo als traktatie naast de brokken en dan heel af en toe inderdaad :)

Ik zeg altijd maar zo....behandel je dieren als hoe je zelf behandeld wilt worden. Gezond en af en toe verwennen! :) hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen krijgen elke dag een beetje brood, nouja bijna elke dag maar niet heel veel klein stukje, als ik brood smeer schooien ze heel erg ze gaan gewoon met 2 pootje bij je been op de pootjes staan en dan de hele tijd naar je kijken dan kan ik het niet laten om te geven hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een konijn gehad die luste gewoon geen witbrood. Bruin brood wel, dat vond ze heerlijk maar witbrood. Daar poepte ze gewoon op. Echt express. Ik gaf mijn konijn toen best wel veel brood (dan hebben we het over ruim 15 jaar geleden hoor). Nu krijgen mijn nijntjes af en toe een stukje brood. Maar dan ook een klein stukje van de kontjes die ik bewaar. En dan wel goed gedroogd.

Ze hebben trouwens ook wel eens bevroren brood gegeten hier. Hadden ze van de tafel afgepikt toen ik even aan het plassen was :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijnen krijgen soms een half stukje stokbrood en verder ook niks vinden ze supper lekker, maar als ze in huis rondlopen en ik stokbrood eet staan ze zo keurig op 2 pootjes en dan krijgen ze 1 plakje maar ik eet niet altijd stokbrood hihi. maarja soms krijgen ze mini-broodjes van de c1000 of een kaasbol speciaal voor konijnen. de honden krijgen hier trouwens ook altijd een stukje stokbrood als ik dat eet komen de konijnen en de honden op me af.

aangepast door Lilabella
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijnen krijgen soms een half stukje stokbrood en verder ook niks vinden ze supper lekker, maar als ze in huis rondlopen en ik stokbrood eet staan ze zo keurig op 2 pootjes en dan krijgen ze 1 plakje maar ik eet niet altijd stokbrood hihi. maarja soms krijgen ze mini-broodjes van de c1000 of een kaasbol speciaal voor konijnen. de honden krijgen hier trouwens ook altijd een stukje stokbrood als ik dat eet komen de konijnen en de honden op me af.

Jij zei dat je konijnen elke dag brood aten, ik heb het nog wel staan effies wachten hoor hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .