Ga naar inhoud

grommen


pluis04

Aanbevolen berichten

mijn konijnen waren afgelopen zondag boos toen ik terug kwam van vakantie liepen te grommen en te stampen.

maar dat was dinsdag over.

maar nu merk ik sinds gisteren dat Jill allemaal loopt te grommen naar de andere twee konijnen ze mogen wel gewoon in de buurt komen maar begint dan wel te grommen en loopt dan weg dus ze gaat er niet op rijden.

eerst dacht ik aan schijnzwangerschap maar ze maakt geen nest.

ook eet en drinkt ze nog goed en keutelen doet ze ook nog gewoon.

kan ook niet uit opmaken dat ze pijn heeft want ze ren nog volop door de ren.

zou ze dan toch mischien schijnzwanger kunnen zijn ook al maak ze geen nest en rijd ze niet op de andere konijnen?

Kanina was vaak schijnzwanger maar die maakte hele nesten en reed ook op alles wat in de buurt kwam maar dat doet Jill helemaal niet.

en ze eten nog wel gewoon met drieen uit de voerbak en dan gromt ze niet.

aangepast door pluis04
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie toch de perikelen van het schijnzwanger zijn. Als ze nog niet aan het rijden is, is ze nog niet rams, maar nog steeds vol overtuiging dat ze kids krijgt.

Nest laten liggen tot ze geen interesse meer heeft en het helemaal plat getrapt is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Babbel laatst laten helpen op 6 jarige leeftijd ging super. Over het algemeen zijn de meeste gedumpte konijnen niet heel oud, dan dumpen mensen vaak hun konijn niet zomaar meer... Als ze vrolijk en gezond is, mag dat geen probleem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .