Ga naar inhoud

nog bloed bij de urine


jolanda1965

Aanbevolen berichten

heb nu bijna een week ab gebruikt, maar ze heeft nog steeds bloed bij de urine. het zal dus geen ontsteking zijn. morgen maar even bij de da langs wat we verder moeten doen. ik ben eigenlijk wel voor een sterilisatie, omdat het probleem waarschijnlijk uit de baarmoeder zal komen. het zal dus geen blaas of baarmoederontsteking zijn want dan had het dus nu over moeten zijn. het is gewoon helderrood bloed. soms 2 dagen niet en dan weer wel. de da kon aan haar buik verder geen afwijkingen voelen, maar het bloed moet toch ergens vandaan komen. urineonderzoek wees verder weinig bijzonders uit. ik twijfel alleen nog een beetje of ik meteen een afspraak zal maken voor een sterilisatie en dan hopen dat het meevalt en dat ze iets in de baarmoeder tegenkomen of dat ik eerst allerlei dure onderzoeken moet gaan laten doen. ze is nu 3,5 jaar dus ook een risicoleeftijd voor baarmoederkanker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een sterilisatie is natuurlijk wel een zware operatie dus als ze andere gezondheidsproblemen heeft dan weet ik niet of ik het wel zou doen.

Aan de andere kant is de kans natuurlijk wel groot dat je hiermee gelijk de oorzaak aanpakt en dus zo snel mogelijk actie moet ondernemen. Is er geen andere manier om te kijken of ze kanker heeft? Dan hoef je maar 1 onderzoek te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto moet eerst ergens op internet staan. Bv in je fotoalbum in je profiel. En dan kan je hem hier plaatsen. De link van je foto kun je dan tussen deze tekens zetten: hier je link

Je kan het ook doen door middel van de 3e knop van rechts. Een vierkantje met een boompje erin. Dan kun je daar de link in zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het morgen even overleggen met de da, het voordeel is natuurlijk wel als ik haar laat steriliseren en het probleem zit niet in de baarmoeder dat ze dan gelijk misschien kunnen zien waar het probleem dan zit. maar weten jullie hoe ik een foto kan plaatsen hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto laten zien aan de da, zij vind het eruit ziet of ze af en toe versopping heeft en dat er wat bloed meekomt met het persen, advies veel natte groente en goed nakijken elke keer en nog even afwachten tot volgende week, bij bloed van de baarmoeder ziet het er toch vaak slijmeriger uit. het komt ook meestal mee als ze moet poepen, ze kan dan ook een behoorlijke tijd op het toiletje zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor het late antwoord (ook op je pbtje) heb het wat drukker de laatste tijd!

maar als dat van een verstopping zou komen en het meekomt met het poepen, waarom zit het dan niet door de ontlasting?

( van urine is het niet, want dan moet het bijna constant zijn, en zou er ook gruis/stenen in de blaas kunnen zitten die de blaas wand irryteerd, maar ook dan heb je bijna altijd bloed in de urine)

kunnen konijnen ook niet net als wij een vleesboom krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tash, daar hebben we allemaal ook aan gedacht, maar de ab doet zo goed als niks. en ze heeft nog steeds bloed in haar toiletje, maar eigenlijk alleen als er keutels meekomen dus er zit denken wij iets niet goed als de ontlasting er uit moet persen. we wachten nog even af en dan bel ik even terug waar we verder naar moeten kijken. ze lijkt er zelf weinig last van te hebben want ze is behoorlijk actief en eet ook gewoon goed, het is voor mij een raadsel. maar wat je op de foto wel kan zien is het echt vers helder bloed. we hebben nog verder niet naar de ontlasting gekeken omdat we dachten dat het uit de blaas zou komen, dus nog geen verder onderzoek gedaan. maar jij hebt dit dus ook nooit eerder gezien/ meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .