Ga naar inhoud

Rucola.. Daar eten ze je vingers bij op!


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Letterlijk..

Ik gaf net het laatste restje rucola aan de konijnen, gewoon zoals ik meestal doe: uit mijn handen. Maar mijn voedster hapte tot 3x aan toe in mijn vingers, zo lekker als dat ze het vond! Dus de 4e keer gooide ik het maar gewoon in het hok, waarbij ik ook op moest passen dat ik niet te dicht bij de bodem kwam..

Gekke beesten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doerak heeft de witlof inmiddels ook ingeruild voor rucola.

Had een klein restje in zijn kooi gedaan, samen met de witlof en wat peen. Meneertje sleepte de peen naar zijn mandje, at de rucola op en gooide de witlof via het deurtje naar buiten (beneden). Ik denk dat hij me duidelijk wilde maken dat de witlof niet langer gewaardeerd wordt. Nu krijgt hij iedere avond een heel klein beetje rucola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook in een pot staan, met een hekje ervoor (gemeen he...) en gisteren deed ik even dat hekje opzij en hup, 4 konijnen op een rij die gulzig probeerden even zo veel mogelijk rucola naar binnen te werken voordat het hekje terug zou komen. Jammer dat ik mijn camera niet bij de hand had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat veel konijnen er zo heerlijk van smullen. Ik heb die van mij nog nooit zo 'hebberig' gezien :)

Vorige week was het in de aanbieding bij de AH voor 1 euro. Nou, dat kon er voor die ene keer wel vanaf ;) Maar ik denk dat ik ook even bij het tuincentrum ga kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .