Ga naar inhoud

Morgen word Junior gecastreerd


ilse42

Aanbevolen berichten

Hoii iedereen,

Junior krijgt er binnenkort een vriendinnetje bij, morgen wat hij gecasteerd. omdat hij daarna nog 3 week vruchtbaar is.

Maar hoe gaat dat allemaal? En wat gaan ze precies doen? Hoelang kan dit duren? Wat zijn de gevolgen? Ik heb er dus helemaal geen verstand van en vind het erg spannend.

Het is een hangoordwerg konijn van ongeveer 1 kilo,

Hij moet om half 9 bij de dierenarts zijn, om kwart voor 11 word hij geopereerd, en dan kunnen we hem ophalen wanneer hij goed eet en drinkt, dat word na kwart over 12 zeiden ze.

Wat is nu het beste voor de verzorging van hem als hij klaar is?

Wat moet in het hok? en binnen hoeveel dagen knapt hij weer op? heeft hij pijn en hoe zou hij de volgende dagen dan zijn? Mag hij dan wel gewoon in huis en in de tuin.

Met vriendelijke groet Ilse de Boer (13)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat hij gegeten heeft voor je hem weg brengt, hij mag dus NIET nuchter zijn. Haal dingen in huis die hij lekker vindt zoals zijn favoriete groente. Daarnaast kun je hem beter een aantal dagen op een handdoek houden ipv bodembedekking omdat dit kan irriteren aan zijn wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat hij gegeten heeft voor je hem weg brengt, hij mag dus NIET nuchter zijn. Haal dingen in huis die hij lekker vindt zoals zijn favoriete groente. Daarnaast kun je hem beter een aantal dagen op een handdoek houden ipv bodembedekking omdat dit kan irriteren aan zijn wond.