Ga naar inhoud

kwijlen


knelsina

Aanbevolen berichten

gister toen ons konijn weer eens naar binnen glipte en dus in de keuken liep.

heb ik haar een blaatje witlof gegeven en toen vernam ik dat ze heel er kwijlt

weet iemand hoe dit kan

ze eet verder wel gewoon bix,groente en gras. hooi eet ze niet veel heeft ze nog nooit gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Elnienkjo zegt, meestal duidt het op gebitsproblemen.

Ik heb hier een knulletje met gebitsproblemen en hij maakt met witlof een enorme kledderbende. Zijn vriendinnetje heeft dit niet, ondanks dat witlof natuurlijk een vochtige groente is.

Heeft ze het ook bij andere groente? Waarschijnlijk in lichtere mate ivm de hoeveelheid vocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze kwijlt ook met het eten van bix kwam ik achter, dacht dat het kwam omdat de drink ban vlak naast de voerbak staat.

eerder was het me nooit opgevallen ze moet het dus echt nog maar een paar week hebben.

moet ik hier mee naar de dierenarts gaan of zou ze er geen last van hebben.

eet verder dus wel alles en lijkt gelukkig in het vel te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is zo'n zes jaar oud en kwijlt ook als we bvb in de auto zitten. Ik denk dat dit gewoon komt omdat hij bang is, zijn hoofd staat ook wat scheef enzo, hij heeft veel kwaaltjes. Denken jullie dat hij ook iets aan zijn gebit heeft? Bij het eten kwijlt hij niet ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet zeker wel naar de dierenarts, gebitsproblemen worden alleen maar erger, dat gaat niet vanzelf over.

De mijne is zo'n zes jaar oud en kwijlt ook als we bvb in de auto zitten. Ik denk dat dit gewoon komt omdat hij bang is, zijn hoofd staat ook wat scheef enzo, hij heeft veel kwaaltjes. Denken jullie dat hij ook iets aan zijn gebit heeft? Bij het eten kwijlt hij niet ..

Is dit een grapje?! Dit klinkt als EC. Ik had al 10 keer bij de dierenarts gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is zo'n zes jaar oud en kwijlt ook als we bvb in de auto zitten. Ik denk dat dit gewoon komt omdat hij bang is, zijn hoofd staat ook wat scheef enzo, hij heeft veel kwaaltjes. Denken jullie dat hij ook iets aan zijn gebit heeft? Bij het eten kwijlt hij niet ..

Ik zou als ik jou was ook even naar een da gaan want ik dacht ook meteen aan EC met dat scheve kopje.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is zo'n zes jaar oud en kwijlt ook als we bvb in de auto zitten. Ik denk dat dit gewoon komt omdat hij bang is, zijn hoofd staat ook wat scheef enzo, hij heeft veel kwaaltjes. Denken jullie dat hij ook iets aan zijn gebit heeft? Bij het eten kwijlt hij niet ..

Dit moet echt gecheckt worden door een goede dierenarts hoor! EC of een middenoorsontsteking kunnen echt wel heel erg zijn. Je konijntje lijdt misschien wel erg, ook al laat hij dat verder niet merken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .