Ga naar inhoud

Word maar niet zindelijk


ilse42

Aanbevolen berichten

Hoii iedereen,

toen Junior hier kwam was hij 7 week oud, ( klopt 1 weekje te jong om bij zijn mama weg te gaan ) toen wouden we hem zinndelijk maken, hij heeft een wctje maanden over gedaan maar het lukte niet iedereen gaf op,

nu heeft hij een nieuw hok en vind ik toch dat hij zindelijk moet worden, hij plast en poept op de bank erg vies dus vandaar, hij heeft nu 4 dagen een nieuw hok,

2 verdiepingen, nu is mijn vraag alle poepjes wat hij beneden laat moet dat dan ook naar boven in ijn wctje?

en hoe krijg ik hem zinndelijk? nu is 1 jaar is kan het dan nog wel?

Groetjes ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat de enige plek waar hij plast behalve zijn hok? Dan is het waarschijnlijk gewoon ook territorium afzetten.

Ja dat zijn de engige 2 plekken, maar hij mag ook nooit op de bank maar heel af en toe gaat hij er even op, meestal hebben wij hem er snel af, maar dat doet hij ook alleen als er iemand op de bank zit,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was dat bankplassen ook pas echt afgelopen na castratie, en die kwam na een periode van niet op de bank mogen.

In het begin sneakte hij nog wel gauw op de bank, om vervolgens razendsnel te plassen of te sproeien, later werd het meer een kunst voor hem om op de bank te komen zonder dat wij het zagen en werd dat plassen al minder en na de castratie mocht hij gewoon weer op de bank en is het geen probleem meer gelukkig, maar nu hoeft het voor hem ook niet meer zo.

Gewoon alleen in het toiletje hennepvezel leggen dan, nergens voor nodig om in de rest van het hok ook bodembedekking te gebruiken en waarschijnlijk ook veel duidelijker voor je konijn.

Hij is dus helemaal niet onzindelijk. Hij plast netjes in de bodembedekking en de bank is territorium afzetten. Je konijn is dus wel zindelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .