Ga naar inhoud

knabbelsticks...


joepie

Aanbevolen berichten

Ligt er aan wat er precies op zit en wat de ingrediënten verder zijn, hoewel je er over het algemeen van uit kan gaan dat een knabbelstick niet erg gezond is. Ikzelf geef dat dan liever niet maar op zich is het niet gelijk schadelijk of zo natuurlijk. Af en toe eentje moet best kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor (bijna) alle snacks geld dat je ze wel kunt geven, als het maar met mate is. ik vermoed dat je van die luchtige gekleurde staafjes van beaphar bedoeld? die zijn niet heeeel erg slecht, maar gezond is anders (is gebakken graan met een kleurtje)

de knaagstokjes bevatten erg veel zaden en suikers en zou ik zeker neit geven aan een konijn die snel problemen met de darmen heeft of als een konijn geen ruimte heeft op dat moment om zijn energie kwijt te kunnen.

sommige snacks bevatten ei, yoghurt, noten of dierlijke eiwitten. Dit zou ik absoluut niet geven. Een konijn is een planten eter en die kan niks met dierlijke dingen en noten en de darmen kunnen er zelfs aardig door van streek raken. wat er in zit kun je zien in de ingredienten lijst op de verpakking

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die bedoel ik......heb ze vandaag 2 gegeven en binnen no time op....dus wel lekker bevonden....

dizzy heeft idd erg gevoelige darmen, zal eens kijken hoe ze erop reageerd....heb nu wel 5 of 6 van die verpakkingen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .