Ga naar inhoud

wiegen met het hoofd


manon24

Aanbevolen berichten

Ik heb hier hetzelfde met floortje die dat af en toe doet. In het begin schrok ik ook maar verder is er niks aan de hand met haar. Heb haar wel een keer helemaal laten checken bij een dierenarts gewoon voor mijn eigen gemoedsrust, en dat ik niks over het hoofd zou zien, en ze werd volledig gezond verklaard :mdr:.

Als ze nu stil zit, zie je soms dat ze inderdaad heel zachtjes wiegt of haar hoofd naar 1 kant beweegt alsof ze inderdaad in trance is.

Ik had ook al zo`n vermoeden dat het misschien door verminderd zicht kon komen en dat ze zo alles probeert te peilen.

Als je die filmpjes op het internet ziet met dat heen en weer bewegen bij EC dan is dat toch een heel ander "wiegen" dan wat ik hier ervaar. En vaak zie je dan ook de oogjes heel snel heen en weer bewegen.

Ik persoonlijk zou me er in ieder geval niet te druk om maken want verder gaf je niet aan dat er evt nog andere symp waren die evt op Ec konden duiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vertrouw wel in wat de opvang me zei en dat was ook het eerste waar ik aan dacht. binnenkort gaan we toch eens naar de da voor de inentingen en dan wordt ze nog eens helemaal nagekeken. Maar het is een heel vrolijk konijntje dus ik ga er helemaal niet van uit dat er iets scheelt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .