Ga naar inhoud

Voor de eerste keer gebeten!


Kelleke01

Aanbevolen berichten

Toen ik deze morgen mijn nijnen ging eten geven, kwamen ze zoals gewoonlijk afgelopen en ineens krijg ik van mijn voedster een beet in mijn been!

dit is niet van haar gewoonte... normaal lopen ze rondjes voor hun eten zijn ze zot en nu deed ze eerst die beet en dan deed ze zoals anders.

Ze is nu net 1 j geworden, maar vraag me af waarom ze dit doen?

Ze is al eens schijnzwanger geweest maar dit heeft ze nooit gedaan, nu is ze niet meer schijnzwanger ofzo.. ik kom enkel met eten ..

Het lijkt niet zoveel maar was echt pijnlijk! pff

mail.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat ze té ongeduldig was.

Mijn konijn heeft dat ook wel eens gedaan als het in haar ogen niet snel genoeg ging met het eten.

Ik heb dat gedrag wel meteen afgestraft door heel hard te roepen en haar weg te duwen.

Ze moet er natuurlijk geen gewoonte van gaan maken, anders moet je dadelijk nog met scheenbeschermers de konijen gaan voeren :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat herkenbaar! Niet dat ik gebeten ben maar wat kun je het duidelijk aan een konijn merken dat het die ongeduldige haarballetjes niet snel genoeg gaat haha! Vooral bij ons mannetje, ik was het allemaal aan het wegen etc en heb eerst het vrouwtje wat gegeven (ze zitten helaas apart tot het kereltje zijn zaakje kwijt is). Dat was denk ik niet zo slim want hij sprong boven op het bakje die ik nog in mijn hand had! Snugger beessie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .