Ga naar inhoud

Hapjes?


Cinderella

Aanbevolen berichten

mijn konijn (ram) deed dat ook. ik stond nog maar recht of daar was hij al om rondjes rond me te lopen. niet echt handig ben er een paar keer bijna over gestruikeld :P. terwijl hij dit deed maakte hij soms een zoemend geluid. dit zijn de hormonen die dat doen, hij is dan opgewonden.

sinds Flap gecastreerd is doet hij dit niet meer, hij is wel nog even blij als hij me ziet hoor maar rondjes lopen doet hij echt zelden. ik vind het beter zo, ik denk dat het als konijn nogal frustrerend moet zijn, steeds die hormonen die opduiken:p.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

(Sorry voor mijn late reactie) Oh kijk, dus daarom doet hij dat! Hij maakt inderdaad ook een soort zoemend/ brommend geluid als hij dit doet. Maar ik vind het behoorlijk lastig want ik moet elke keer uitkijken waar ik loop zodat ik niet over hem struikel haha. Ik was ook van plan om hem binnenkort te laten castreren (zodat hij geen last meer heeft van zijn hormonen). Hopelijk doet hij dit dan niet meer. Bedankt voor jullie hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .